• Saltar al contenido principal
  • Skip to footer

AFA Eulàlia Bota

Associació de Famlílies d'Alumnes de l'escola Eulàlia Bota

  • AFA
    • Què és una AFA
    • Què Fem
    • Bloc del Menjador
    • Memòries Anuals d’Activitats
    • Com col·laborar
  • Comissions
    • La Junta
    • Econòmica
    • Biblioteca
    • La Colla
    • Comunicació
    • Espais Familiars
      • Escola de pares
      • Xerrades Espais Familiars
    • Coeducació
    • Extraescolars
    • Espai Migdia
    • Festes
    • Inclusió
      • Inclupèdia
      • Informació d’interès
      • Material de Suport
      • Xerrades inclusives
    • Equipació
  • FAQs
  • AMPASoft
  • Noticies
  • Butlletí
  • Contacte
  • Revista

Nou Formulari d’inscripció – Xerrades Espais Familiars

posted on 01/02/2016

Des de la Comissió d’Espais Familiars us volem informar que, a partir d’ara, per tal d’inscriure-us a les xerrades que organitzem, teniu disponible un nou formulari. En pocs minuts podreu reservar la plaça com a assistent i anotar totes les dades necessàries per sol·licitar el servei de ludoteca. Agilitzem processos!

Podreu accedir al formulari de cada xerrada des de la web de l’AMPA, www.afaeulaliabota.cat, a l’apartat Comissió d’Espais Familiars i a la pestanya Xerrades. O bé, des de la mateixa portada de la Comissió clicant a sobre de Xerrades Formatives. Assegureu-vos que esteu inscrivint-vos a la xerrada que desitgeu i endavant! Us esperem!

Si ja teniu pensat inscriure-us a la propera xerrada “El pas a Secundària” us facilitem el link directe: https://goo.gl/F12nXK

Logo Comissió Espais Familiars

L’Instagram de la Colla del Bota

  • Festa fi de curs 21-22 de l
  • Festes de la Primavera!! #tabalersdelBota #gegantersEB #escolaeulaliabota #santandreudepalomar #festesdelaprimavera #tabalers #percussió #gegants #barcelona @ateneuharmonia
  • Així acabem l
  • Els petits Tabalers del Bota són fantàstics!

Footer CTA

  • Condiciones
  • Privacidad
  • Solicitut accès dades
  • Decálogo
  • Contacte
  • Estatuts
  • L’Escola

Copyright © 2023 · Acceder